دلایل انتخاب دزبن سازه

خوش قولی

تسلط به صنعت ساختمان

سرعت بالا در اجرای طرح ها

مشتری مداری

خلاقیت و نوآوری

توانایی متفاوت در تامین نیازهای کارفرما

سرعت بالا در اجرای طرح ها

مشتری مداری

  1.  خوش قولی:
    رعایت زمان بندی پروژه و تحویل کار در مدت زمان مقرر و مطابق با خواسته های کارفرما از مهمترین دغدغه هایی است که همواره در بین تمامی پرسنل شرکت اعم از مدیران، کارمندان و نیروهای اجرائی مورد توجه می باشد. از این رو یکی از مهترین اهداف شرکت دزبن سازه محقق نمودن کلیه خواسته های کارفرما بر اساس توافقات فی مابین می باشد که این امر سبب اشتهار به خوش قولی در بین کارفرمایان بوده است.
  2. خلاقیت و نو آوری:
    سیستم lsf  یک سیستم نوین ساختمانی است که علاوه بر رفع نواقص سیستم های سنتی ساختمان سازی دارای مزایای زیادی می باشد. در این شرکت تلاش می شود تا با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی و استفاده از مصالح نوین و با کیفیت، و استفاده از ایده های خلاقانه؛ ساختمان هایی با کیفیت، بادوام و امروزی ساخته شود.
  3. مشتری مداری:
    توجه به خواسته ها، ابهامات و نقطه نظرات کارفرما در شرکت دزبن سازه از جایگاه قابل توجهی برخوردار است. در این شرکت شعار “همواره حق با مشتری است” مبنای ارائه خدمات فنی – مهندسی می باشد.
  4. توانایی متفاوت در تأمین نیازهای کارفرما:
    بهره مندی از علم روز مهندسی، در اختیار داشتن نیروهای مجرب و آشنایی با نرم افزارها و روش های نوین طراحی و ساختمان سازی و داشتن تجربیات متعدد در اجرای ساختمان های پیش ساخته؛ شرکت دزبن سازه شایگان را در زمینه تأمین نیازهای کارفرماهای مختلف با سلایق گوناگون از دیگر شرکت ها متمایر می سازد. لازم به ذکر است که شرکت در تمامی پروژه های اجرایی که قبول مسئولیت نموده؛ علاوه بر احداث بنایی زیبا، مدرن و مورد پسند کارفرما، در زمینه اخذ مجوزهای ایستایی و پایان کار پروژه مربوطه نیز اقدامات لازم را با موفقیت کامل به انجام رسانده است. در پروژه های خاص اعم از کارهای ویلائی، اضافه اشکوب ها، اضافه ساخت ها، بناهای بیمارستانی، آموزشی، خیریه و … اخذ مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه از جمله مواردی است که همواره مورد تأکید کارفرماها می باشد که شرکت در این زمینه ها با توجه به دارا بودن تخصص و تجربه کافی متضمن اخذ تائیدیه های مورد نیاز خواهد بود.
  5. سرعت بالا در  اجرای طرح ها
    در اجرای پروژه های خاص مانند کارهای اضافه طبقه و یا افزایش زیربنا عموماً با مسائل و مشکلاتی مواجه هستیم. لزوم حفظ قابلیت خدمت رسانی بی وقفه، محدود بودن زمان اجرای پروژه، ضرورت حفظ آسایش ساکنین ساختمان و جلوگیری از آسیب به سازه موجود از جمله مواردی است که در عمل انتخاب سیستم ساختمانی مورد استفاده برای چنین پروژه هایی را محدود می نماید. انتخابِ سیستم ساختمانی lsf به دلیل سبکی و پیش ساخته بودن سبب می شود در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر به اجرای انواع پروژه ها در شرایط محدودِ زمانی و محیطی باشیم.
  6. بهره مندی از روش های نوین در طراحی و اجرا
    تحولات اجتماعی و فرهنگی همراه با تغییرات ملموس در سلیقه و ذائقه ساختمانی عامه مردم سبب شده تا الگوها و روش های ساختمان سازی دچار تغییر شود. زیبائی، استاندارد سازی و لوکس سازی از جمله پارامترهایی است که برگ برنده سرمایه گذاران در بازار صنعت ساختمان می باشد.
  7. آشنایی با صنعت ساختمان